Cum ajungi in Top 10?

Cat mai multe probleme rezolvate corect, cate o mana de ajutor colegilor din comunitatea NoteMari.ro si uite asa se aduna punctele pentru a intra in Top 10! Recompensa nu vine doar din partea NoteMari.ro ce te va premia, ci vine si la scoala cu note mari.

Te asteptam la noi in Top 10!

5 comments so far

  1. dora on

    si eu as vrea sa intru in top si mi-ar placea sa stiu ce i-a determinat pe cei care sunt deja acolo. imi dati si mie un sfat?ūüėÄ

  2. Adela Todorut on

    24.07.2009
    Buna ziua!
    Sunt Adela si sunt membra in comunitatea NoteMari.ro, din luna mai 2009. De site-ul comunitatii NoteMari.ro am aflat de la scoala la care invat, prin intermediul doamnei invatatoare. Afland ca este un site dedicat elevilor, am fost nerabdatoare sa descopar ce se intampla pe el. Am avut o surpriza placuta vazand ca majoritatea problemelor de matematica propuse spre rezolvare fac parte din categoria ‚ÄúMatematica Distractiva‚ÄĚ. Vreau sa spun ca acest gen de problemele mi-a placut inca din gradinita, avand carti in acest sens. Dupa ce am inceput scoala, am continuat sa rezolv probleme de acest fel, facandu-mi rost de culegeri de probleme din categoria ‚ÄúMatematica Distractiva‚ÄĚ, pentru clasele I, II, III si IV. Incercand sa rezolv astfel de probleme am descoperit ca imaginatia mea se dezvolta, iar gandirea imi este mai intuitiva si mai operativa, iar la testele de la scoala nu am intampinat greutati, reusind sa le rezolv relativ usor. Prin intermediul site-ului NoteMari.ro, sper sa descopere cat mai multi copii placerea de-a se implica intr-o anumita provocare. Pentru mine a fost o provocare acest lucru si sunt multumita de ce s-a intamplat.

    Va doresc mult succes in continuare!
    Adela

  3. Adela Todorut on

  4. Timotei Oul on

    Pai pe mine ma facut
    sa fac chiar asa mare punctaj placerea matematici si a lucratului.Imi place foarte mult notemari.ro fiindca e ca si cum ai lua premiu la scoala sa fi primul sau al trei-lea.e super daca este cu premii.!!!!ūüôā :p

  5. alin ferenczi on

    Stimata colega eu am ajuns in top 10 pentru ca am invatat bine si am putut raspunde la probleme corect sub indrumarea parintilor care mi-au platit contul.De asemenea pot sa iti spun ca imi place mult matematica iar problemele care apar pe NOTE MARI mi se par interesante si pe aceasta cale multumesc celor care au avut initiativa de a creea acest program care vine in sprijinul nostru al elevilor


Leave a Reply

